Thursday, January 05, 2006

2006... τρομάρα μας

Τελικά μάλλον το έχω παραχέσει με τις απουσίες μου από την blogοσφαιρα και με τον Καλτσόβρακο για απουσιολόγο δεν την γλιτώνω... θα μείνω από απουσίες! :-P Πίσω και πάλι στην Ιταλία από εχθές - δεν είχα όρεξη ούτε check mail να κάνω, την έπεσα κατευθείαν για ύπνο - και σήμερα βασανίστηκα με το tower pc που δεν έλεγε να κάνει boot. Τελικά τον έλυσα, τον ξεσκόνισα και πήρε μπρος! Να χέσω μέσα στο hi tech που κολώνει στο ξεσκόνισμα!!! Παράλληλα κατέβασα και 796 emails που είχαν καταφθάσει ενόσω εγώ βολτάριζα στην Πάτρα. Εντάξει, στην συντριπτική τους πλειοψηφεία ήταν από mailing lists οπότε και δεν ασχολήθηκα να τα διαβάσω... κατευθείαν δεξί κλικ και "mark messages as read" - γειααα! :-) Για όσους περίμεναν να γράψω από Ελλάδα, γελάστηκαν που αντί να γυρνάω σαν το ρεμάλι από καφέ σε καφέ και μπύρα, θα καθόμουν να σπάω τα νεύρα μου με κάρτες dial-up και εκείνο τον διαολεμένο ήχο του modem που εδώ και χρόνια αρνούμαι πεισματικά να ξανακούσω! Άλλα νέα; Μουσική ουσιαστικά τέλος στην Ιταλία αφού κατέβασα Ελλάδα το στερεοφωνικό, γιατί αν περίμενα να τα κατεβάσω όλα τα πράγματα με την μία, μάλλον θα έπρεπε να νοικιάσω φορτηγό! Πλέον, θα ακούω cd από το pc με ακουστικά (ΚΛΑΨ!). Apropos, γνωρίζει κανείς που θα βρω ανταλακτικά Marantz στην Πάτρα; Έχει ψιλοδιαλύσει η ροδέλα που μεταφέρει την κίνηση απο το μοτεράκι στο γρανάζι που ανοίγει το tray του cd player. Κατά τα άλλα, τα πέρασα ωραία, αφού κι ο κολλητός ως "παλιός" ήταν τις περισσότερες μέρες έξω από την μονάδα και ο αδερφός μου είχε κατέβει από Αθήνα. Μου φαίνεται όμως πως ήμουν από τους ελάχιστους που βρίσκονταν σε κατάσταση σχεδόν ευφορίας (για δικούς μου και μόνο λόγους). Κάτι το τσούξιμο από την «ήπια προσαρμογή» του Αλογοσκούφη, κάτι το «παρακράτος των μεγαλοδημοσιογράφων», κάτι οι ανατριχιαστικές ειδήσεις όπου οι ΚΥΠατζηδες κάνουν κουμάντο και τις βρωμοδουλειές ξένων συμφερόντων και «περήφανοι» ελληναράδες καθαρίζουν μετανάστες για να μπει καλά το έτος... η πρωτοχρονιά σε λίγο θα κυρηχθεί εθνικό μνημόσυνο, παρά γιορτή! Λοιπόν, καλά να μας πάει το 2006 σε όλους τους bloggers και τις παρέες τους αν και ίσως θα ήταν πιο ρεαλιστική ευχή να μην μας βρει τίποτα χειρότερο απ´ αυτά που ήδη βλέπουμε στον ορίζοντα. Πάω για βόλτα και ευχές σε blogs φίλων και γνωστών! >> EOF

4 comments:

Harry said...

Όλε!
Καλώστονα κι ας άργησε!
Καλή χρονιά φίλε:)

KiTaSuMbA said...

Καλή χρονιά και σε σένα φίλε Χάρη εκεί στην girea albiona ;-)

---. said...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

Κανόνισε πάλι να χαθείς και θα σου στείλω πάλι τον Καλτσόβρακο (ναι, αυτό είναι απειλή)

0comments said...

Fatti un "cafe al pesce" per conto mio.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ!