Tuesday, November 29, 2005

KiTaSuMbA - SUN 2-0

Πωπω ερημιές... Έπιασα το ξεσκονόπανο μάγκες! Ρε, αλήθεια τώρα τόσο πολύ σας έλλειψα και με πήξατε στο comment ή με δουλεύετε; :-P Anyway, άργησα να εμφανιστώ και πάλι γιατί έπρεπε να πετάξω δυο γκολάκια στο SUN (Seconda Università degli Studi di Napoli). Έχουμε και λέμε: στο 24 λεπτό (24/11), Medicina legale (ιατροδικαστική) 30/30 στο 29 λεπτό (29/11), Medicina Interna (κλινική παθολογία) 28/30 Neeeeeeextttt! Περάστε ταμείο παρακαλώ! :-P Άντε, άλλα τρία και φτου ξελεφτερία! :-) (Από γενάρη δλδ, γιατί τώρα μάλλον έχει ημίχρονο - δεν προβλέπονται άλλες ημερομηνίες αλλά δεν ξέρεις και στα σίγουρα με τούτο το μπουρδέλο!)

9 comments:

kaltsovrako said...

Μπράβο ρε μαγκίτη! Χαίρομαι.

Τώρα βέβαια, εκτός απο την περίπτωση που αρρωστήσω (φτου-φτού) θα αφήσω και διαθήκη να μην με στείλουν στον Δοκτωρ Φρανκενsumba να μου κάνει ιατροδικαστική πετσοκοπτική μετά τον ψόφο μου. Ο θεός να μας έχει καλά.

:)

Όταν λες απο Γενάρη, εννοείς πως η Νικολουλη θα ασχοληθεί ξανά με την πάρτη σου;
Eχεις σκεφθεί το blog σου να το κάνεις μηνιαίο περιοδικό;

Να περνάς καλά.

KiTaSuMbA said...

Thnx καλτσόβρακε!

Μην φοβάσε ρε, για ζωντανούς πάω εγώ - τώρα πόσοι θα παραμένουν ζωντανοί μετά από τις υπηρεσίες μου είναι άλλο θέμα... Αχαχαχα! :-P

Εννοώ πως σίγουρα θα ξαναυπάρξουν διαστήματα εξαφάνισης από την μπλογκόσφαιρα. Τι να κάνω ρε καλτσόβρακε, αμα δεν καθαρίσω από εδώ δεν θα βρω την υγειά μου... βέβαια άμα την βρώ εγώ θα μου πεις θα την χάσετε όλοι εσείς οι ανυποψίαστοι που θα σας κάνω τον γιατρό. Αλλά έτσι είναι αυτά, ο καθένας το συμφέρον του! :-P :-)

0comments said...

M O S T R U O S O !!!

Harry said...

Κι εγώ περίμενα να διαβάσω κάτι για Solaris ή κάτι τέτοιο με αυτόν τον τίτλο...

Καλή συνέχεια φίλε:)

KiTaSuMbA said...

@0comments:
Bestiale!!! :-P grazie! :-)

@Harry:
Και θα ήταν τόσο ισσοροπημένο το σκορ; Χαχαχα!

Anonymous said...

Oh congratulazioni.. dovrei dire dottore? No dai non ancora :-)

0comments said...

καλή επάνοδο στο ελλάδα! καλές γιορτές!

KiTaSuMbA said...

@atma: no, dai... non ancora! Non è mai finita finchè è finita! ;-)

@0comments: 22 του μηνός ταξιδεύω... thnx για τις ευχές... επίσης!!

kaltsovrako said...

Απόψε είναι το τελευταίο βράδυ στο Ιτάλια. Αύριο πατρίδα.

Κανόνισε καημένε μου -όχι αυριο- μεθαύριο να μην δώσεις σημεία ζωής στο blog σου! Την Νικολούλιη θα 'μολήσω!

Καλές γιορτές παιχταρά μου, και βγάλε αυτό το γουόρντ βεριφικέσιον πλίζ!